Mijn stage in Frankrijk - Reisverslagen van Sije Brouwer - WaarBenJij.nu Mijn stage in Frankrijk - Reisverslagen van Sije Brouwer - WaarBenJij.nu

Mijn stage in Frankrijk

Voor mijn tweedejaarsstage ben ik sinds 11 september in Frankrijk aan het werk als au pair. Ik verblijf in Douvaine, bij Nicolas en Annick en hun tweeling Eve en Mina van 3 jaar oud. Voor mijn stage houd ik deze blog bij, maar ook om iedereen een beetje op te hoogte te houden van wat ik hier zoal meemaak.

Recente Reisverslagen:

01 December 2013

Presque fini

15 November 2013

Le week-end dernier

02 November 2013

Iets in het Nederlands maar weer

28 Oktober 2013

Formidable, fooooormidable

11 Oktober 2013

La deuxième mise à jour en francaise
Sije

Voor mijn tweedejaarsstage ben ik sinds 11 september in Frankrijk aan het werk als au pair. Ik verblijf in Douvaine, bij Nicolas en Annick en hun tweeling Eve en Mina van 3 jaar oud. Voor mijn stage houd ik deze blog bij, maar ook om iedereen een beetje op te hoogte te houden van wat ik hier zoal meemaak.

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11898

Voorgaande reizen:

11 September 2013 - 21 December 2013

Mijn stage in Frankrijk

Landen bezocht: